vrijdag 25 mei 2012

Hema Matte Topcoat & China Glaze - The Hunger Games Collection - Stone Cold

Hey allemaal!

Hier mn eerste nieuwe blog berichtje!

Deze eerste review gaat over de Hema Topcoat Matt & China Glaze - The Hunger Games collection - Stone Cold.
Hema top coat mat. 

Ik had op een ander blog gelezen over deze mattifying topcoat.
Ik wilde graag een matte topcoat voor mijn stone cold lakje. 
Ik vind dat lakje echt geweldig, maar Shirley had me al verteld dat het een super chippend lakje was. 
Niet alleen maar tip chipping, maar gegarandeerd dat je soms hele nagels aan lak tegelijk verliest, kwam ik zelf achter.  

Maar eerst een voorbeeldje van wat dit lakje nou eigenlijk precies voor je doet. 
Dit doet het dus. Zoals je kunt zien is de lak op mijn wijsvinger matter (en ook donkerder geworden). Het is toch echt hetzelfde lakje als op mn middelvinger. 

Het mooie van de mattifying topcoat is dus, dat als je een mat lakje hebt, dat ontzettend chipt, en wat je dus langer wilt laten meegaan, dan ook mat blijft, en niet gaat glanzen van een normale shine topcoat. 

China Glaze - The Hunger Games Collection - Stone Cold is een antraciet kleurig lakje met een shimmer.
Hij droogt snel, je ziet hem drogen terwijl je er naar kijkt, zeg maar, en dat maakt hem zelfs in zijn pot kwetsbar voor uitdroging. Vergeet dus niet om het potje na het lakken weer goed dicht te draaien. 

Ik vind het een heel fijn lakje, ik kan qua textuur hier zeker wel wat mee, hij is niet dun, en lakt prettig.

En hier issie dan, het lakje van mijn dromen. Ik vind hem echt prachtig, helemaal mijn ding.
China Glaze - The Hunger Games Collection - Stone Cold.
 
 Links: Met hema matte topcoat
Midden: Stone Cold in it's natural beauty
Rechts: Met een shine topcoat



 Op de 2 foto's hierboven kun je van iets dichterbij het verschil zien tussen de topcoats.

En ik weet, ik lak niet netjes, maar dat kan me niet schelen, ik haal de restjes altijd de volgende ochtend onder de douche weg, scheelt boenen en je nagellak per ongeluk beschadigen... ;)

Dat was mn eerste review van dit blog, ik hoop dat jullie uitkijken naar meer lakjes.

Liefs, Roos

2 opmerkingen: